De Nr.1 in online speciaalbier

Discovery box

{"message":"Forbidden"}

Verzendcondities

Waar is mijn order?

Ten eerste: onze excuses als je bieren nog niet zijn aangekomen. Wij verzekeren je dat ze op dit moment onderweg zijn en je vindt er hieronder meer details.

Het spijt ons ook dat we je niet op de hoogte hebben gehouden van de status van je bestelling. Dit is niet het serviceniveau wat je van ons kunt/mag verwachten en we werken hard om je vertrouwen terug te winnen. Dit bericht is slechts een eerste stap om het goed te maken.

Wat is er gebeurd?

Black Friday is een groot succes geweest, met als resultaat een groot aantal bestellingen, niet alleen voor ons om intern af te handelen, maar ook voor onze koeriersdiensten die meer pakketten moesten afhandelen dan verwacht. Dit resulteerde in een "overbelasting" van de bestellingen, bij Saveur-Bière / HOPT, maar ook bij onze koeriersdiensten. We weten dat dit geen excuus is en we zijn al op zoek naar manieren om piekmomenten beter op te vangen.

Wat betekent dat voor mijn bestelling?

1. Mijn bestelling is in behandeling, maar ik heb geen trackinglink ontvangen.

Als je geen trackinglink hebt ontvangen en je bestelling de status is nog “in behandeling”, dan betekent dit dat je bestelling op het punt staat te worden verwerkt. Wij zullen er alles aan doen om je bestelling binnen 48 uur te verzenden.


Als je je bestelling niet langer wenst te ontvangen (wat wij betreuren, maar volledig begrijpen), kun je een e-mail schrijven naar onze klantenservice en in het onderwerp het volgende vermelden: "Annuleer + het bestelnummer". Je kunt aanvullende informatie delen over de reden waarom je wilt annuleren, omdat dit ons helpt om problemen sneller op te lossen. Wij zullen je bestelling dan annuleren als de bestelling nog steeds in behandeling is en wij zullen je binnen 10 werkdagen je geld terugstorten.

2. Mijn bestelling is verzonden, maar de status is de afgelopen 5 dagen niet verandert.

Het spijt ons te horen dat je bieren tijdens het hoogseizoen niet binnen onze normale levertijd afgeleverd worden. Je bestelling is echter onderweg en de koeriers met wie wij samenwerken zijn bezig met de levering ervan. Ook zij hebben te kampen met vertragingen, maar u kunt er zeker van zijn dat uw pakket snel op weg is. Neem echter contact op met onze klantenservice met het volgende onderwerp "Vertraging + het ordernummer" als de levering later dan normaal is aangekomen of als je je bestelling wilt annuleren.

3. Mijn bestelling is verzonden, maar loopt vast in de tracking, het pakket staat al meer dan een week stil.

Het spijt ons te horen dat je bieren niet binnen onze normale termijn geleverd zijn. Er moet iets mis zijn gegaan bij de koerier. We hebben het pakketje naar het distributiecentrum van de koerier gestuurd, maar het kan om verschillende redenen vastzitten of niet worden afgeleverd. Neem contact op met onze klantenservice met het volgende onderwerp: "Tracking + het ordernummer". Geef in je bericht aan of je wilt dat wij je bestelling kosteloos (uiteraard!) opnieuw opsturen of dat je jouw geld terug wilt krijgen. Als je je geld wenst terug te krijgen, zullen we je binnen 10 werkdagen crediteren.

4. Mijn bestelling is geretourneerd aan de verzender.

Je bieren gaan dan zeker de verkeerde kant op!

Neem contact op met de klantendienst met het volgende onderwerp: "Teruggestuurd + het bestelnummer". Geef in je bericht aan of je zou willen dat wij de bestelling kosteloos (uiteraard!) opnieuw moeten versturen of dat je liever jouw geld terugkrijgt. Indien je een terugbetaling wenst, zullen wij je binnen 10 werkdagen terugbetalen.

5. Mijn bestelling is te laat geleverd.

Het spijt ons te horen dat je bieren niet binnen onze normale termijn geleverd worden. Door de Black Friday hebben sommige bestellingen helaas vertraging opgelopen en we werken er hard aan om dit in de toekomst te voorkomen.

Indien je onze bieren niet meer wenst, kun je je bestelling gratis terugsturen. Neem contact op met onze klantendienst met het volgende onderwerp: "Laat + het bestelnummer". Wij nemen z.s.m. contact met je op, om een retourlink te sturen waarmee je het pakket kunt retourneren. We zullen je binnen 10 dagen terugbetalen.

6. Ik heb slechts een deel van mijn bestelling ontvangen.

Het spijt ons dat een deel van jouw levering ontbreekt - dit is niet waar we voor staan en we willen controleren wat er fout is gegaan en hoe we het goed kunnen maken. Neem contact op met onze klantenservice met het volgende onderwerp: "Gedeeltelijk + het bestelnummer". Wij zullen dan je situatie bekijken en kijken of we het pakket opnieuw kunnen verzenden of dat we je een terugbetaling kunnen geven voor de ontbrekende artikelen.

Wat kan ik nog meer doen?

1. Ik wil wachten tot mijn bestelling aankomt.

Je kunt de status van je bestelling controleren in "Mijn account" wanneer je ingelogd bent. Heb je geen Saveur-Biere of HOPT account? Geen probleem, je kunt de status van de bestelling controleren in de e-mails die wij je hebben gestuurd.

Als je je bestelling niet binnen 14 dagen na de besteldatum hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice en vermeld het volgende in je e-mailonderwerp "Tracking + je ordernummer". Wij zullen dan binnen een week contact met je opnemen!

2. Ik wil mijn bestelling annuleren.

Het spijt ons om te horen dat je onze bieren niet langer wenst te ontvangen, maar gezien de omstandigheden begrijpen we dat volledig. Indien je de bestelling niet langer wenst te ontvangen, kan je een e-mail schrijven naar onze klantendienst en in het onderwerp het volgende vermelden: "Annuleer + het bestelnummer". Je kunt aanvullende informatie delen over de reden waarom je wilt annuleren, zodat dit ons helpt om problemen sneller op te lossen. Wij zullen de bestelling dan annuleren, mocht deze nog in behandeling zijn en wij zullen binnen 10 werkdagen het volledige aankoopbedrag crediteren.

3. Ik wil met iemand spreken

Het spijt ons dat we niet goed hebben gecommuniceerd hebben. Maar we proberen dit alles recht te zetten. Onze klantenservice staat klaar om een oplossing voor je te vinden en je kunt hen bereiken op het volgende e-mailadres “klantenservice@hopt.nl”. Vermeld altijd het ordernummer in het onderwerp. Het sturen van een e-mail maakt het voor hen gemakkelijker om de bestelling te vinden en de beste oplossing voor je te vinden.

Nogmaals, het spijt ons voor het ongemak, maar we werken zo hard en zo snel als we kunnen om de bestellingen eruit te krijgen, opnieuw te verzenden wanneer dat nodig is en alle vragen van klanten tijdig en op de juiste manier te behandelen, zodat iedereen kan genieten van zijn of haar biertje!

We zullen de zaken rechtzetten, dat beloven we!

Nogmaals onze excuses,
Cheers,
HOPT

Stevige verzendverpakking, direct verzonden.

Vanaf 7 uur zijn onze logistiek-medewerkers bezig om de bestellingen te verzamelen, klaar te maken en te verzenden. Bestellingen die voor 13 uur worden geplaatst zullen we dezelfde dag nog klaarmaken en verzenden via onze logistieke partner: DHL.

anti_breakage_packages1

Fles verpakking

Onze flessen worden apart verpakt in versterkte dozen, dit alles om ervoor te zorgen dat de producten je in originele en onbeschadigde staat bereiken. Onze dozen zijn zo ontworpen zodat zij 24 flessen kunnen bevatten.

anti_breakage_packages1

Het verpakken van een tapvaatje

Uiteraard kunnen wij ook tapvaatjes versturen. Deze dozen zijn zo ontworpen zodat deze 3 vaatjes kunnen bevatten. We gebruiken eco-vriendelijk gerecycled karton om de vaatjes te beschermen, zodat ook deze je in onbeschadigde staat zullen bereiken.

anti_breakage_packages1

Het verpakken van glazen

Onze glazen worden dubbel verpakt, in een aparte doos inclusief bubbeltjesfolie.

Verzending door DHL

map

We verzenden je bestelling via DHL. Onze bestellingen verzenden wij vanuit ons magazijn in Lille, Frankrijk. Na het verlaten van het magazijn ontvang je een e-mail met daarin de trackinglink van je bestelling. Zo kun je te allen tijde je bestelling volgen.

Levering in heel Nederland momenteel binnen 1-2 werkdagen* vanaf € 5,90. Wij leveren ook op ZATERDAG

*LET OP: orders die voor 11:00 zijn geplaatst zullen binnen twee dagen worden verzonden met onze logistieke partner DHL

*LET OP: tijdens piekperioden, zoals Vaderdag, Singles Day, Black Friday of de Kerstperiode, kunnen leveringen vertraagd zijn. Wij proberen de bestellingen zsm uit te leveren, maar doorgaans zal de bestelling in 3-5 dagen toekomen.



Gewicht Nederland
0-22kg 5,90€
22-45kg 11,90€
46-68kg 17,90€
69-91kg 23,90€
92-114kg 29,90€